پیام مازند

آخرين مطالب

افتتاح درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان رازی چالوس و  فریدونکنار طی دو سال آینده گفتگو

افتتاح درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان رازی چالوس و  فریدونکنار طی دو سال آینده
  بزرگنمايي:

پیام مازند - سیدرضا کاظمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: درمان سازمان تأمین اجتماعی مازندران در حال حاضر با یک بیمارستان تخصصی در قائمشهر و چهار بیمارستان عمومی در شهرهای نکا، ساری، بابلسر و چالوس مجموعاً با 495 تخت فعال بستری و سه پلی‌کلینیک تخصصی در بهشهر، بابل، آمل و 6 مرکز درمانگاهی تخصصی در شهرهای ساری، قائم شهر، پل سفید، بابلسر، نور، تنکابن و پنج مرکز درمانگاهی عمومی در شهرهای محمودآباد، چمستان، نوشهر، چالوس، رامسر به‌عنوان مراکز ملکی و تعداد 2 هزار و 526 مرکز طرف قرارداد در حال فعالیت است.
وی با اشاره به پاسخگویی به بیش از 36 هزار مورد بستری و بیش از 4 میلیون مراجعه سرپایی در مراکز ملکی این سازمان در سال گذشته، افزود: همچنین به بیش از 210 هزار مورد بستری و بیش از 13 میلیون مراجعه سرپایی در مراکز طرف قرارداد در سال قبل پاسخ داده شد.
کاظمی‌نیا تصریح کرد: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی به مساحت 14 هزار و 72 مترمربع در حوزه توسعه و بازسازی در سه بیمارستان حکمت ساری، بوعلی نکا و شفای بابلسر در حال انجام بوده که شامل 8 هزار و 673 مترمربع بازسازی، 5 هزار و 400 مترمربع توسعه است و عملیات ساختمانی در مهرماه جاری به پایان می‌رسد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران همچنین اعلام کرد: در بیمارستان حکمت ساری، افزایش چهار تخت بستری، توسعه بخش‌های درمانگاه، اداری و پشتیبانی، انبار دارویی، بایگانی مدارک پزشکی انجام و بخش‌های آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو، اورژانس، آزمایشگاه، تصویربرداری و غیره انجام شد.
وی ادامه داد: افزایش 17 تخت بستری، توسعه بخش‌های اورژانس و آشپزخانه و بازسازی بخش‌های تصویربرداری، آزمایشگاه، مدارک پزشکی و غیره برای بیمارستان شفای بابلسر و افزایش 17 تخت بستری، توسعه درمانگاه تخصصی، بخش دیالیز، انبار دارویی، بخش اداری و پشتیبانی و غیره انجام و آزمایشگاه، الندری و آشپزخانه برای بیمارستان بوعلی نکا صورت گرفت.
کاظمی‌نیا از کلنگ‌زنی پروژه ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان رازی چالوس به مساحت 4 هزار و 360 مترمربع در یازدهم مهرماه جاری به مدت اجرای 24ماهه خبر داد و تأکید کرد: همچنین پروژه ساخت درمانگاه فریدونکنار به مساحت 2 هزار و 600 مترمربع در همین روز با مدت اجرای 20ماهه کلنگ‌زنی شد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران با اشاره به اجرای پروژه ساخت درمانگاه میاندورود، گفت: 60 تخت بستری، 50 تخت بستری جراحی و 10 تخت سی‌سی‌یو به بیمارستان ولیعصر قائمشهر نیز اضافه شد.
وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام در نیمه دوم سال جاری، به استانداردسازی اورژانس بیمارستان رازی چالوس به مساحت هزار و 200 مترمربع، پیگیری پروژه توسعه پست برق بیمارستان حکمت ساری و بوعلی نکا، بازسازی طبقه همکف ساختمان کمیسیون پزشکی، بهینه‌سازی الندری بیمارستان رازی چالوس، بازسازی طبقه اول پلی‌کلینیک بهشهر و پیگیری خرید ساختمان جدید مدیریت درمان و خرید زمین در شهرستان‌های گلوگاه، جویبار، سوادکوه شمالی، محمودآباد و عباس‌آباد جهت احداث درمانگاه اشاره کرد.
کاظمی‌نیا از کسب رتبه اول کشوری در ارزیابی سامانه نظرسنجی گیرندگان خدمت سازمان تأمین اجتماعی در بخش‌های بستری و سرپائی خبر داد و عنوان کرد: این سازمان در مازندران تا پایان نیمه امسال با 26 هزار و 526 مرکز قرارداد داشت که این میزان رشد 1/5 درصدی را نشان می‌دهد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران اظهار کرد: تقویت توان تجهیزات پزشکی مراکز استان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در سال گذشته با خرید یک دستگاه لاپاراسکوپ در بیمارستان بوعلی نکا، تکمیل تجهیزات اعمال جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان رازی چالوس، خرید سه دستگاه CARM برای بیمارستان‌های بوعلی نکا، شفا بابلسر و رازی چالوس، خرید یک دستگاه IVUS برای بخش آنژیوگرافی ولیعصر قائمشهر، خرید یک دستگاه ویدئو لاپاراسکوپ ولیعصر قائم‌شهر، خرید 10 دستگاه مانیتورینگ برای بیمارستان‌های استان، خرید چهار دستگاه بیهوشی در بیمارستان حکمت، شفا، رازی چالوس و بوعلی، خرید سه دستگاه اتوآنالیزر برای بیمارستان قائمشهر، درمانگاه نور، بوعلی نکا، خرید یک دستگاه سل کانتر برای بیمارستان قائم شهر، خرید ابزار جراحی برای بیمارستان‌های استان، اتوکالو بیمارستانی در بوعلی نکا انجام شد.
پایان پیام/86048/م

لینک کوتاه:
https://www.payamemazand.ir/Fa/News/747684/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دیدار معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای شورای شهرجزیره در روز شوراها

ماجرای مسمومیت 29 پزشک با مشروبات الکلی در شیراز

این داغ بین ، که بر دل خونین نهاده ایم !

مدیریت مجموعه های اقتصادیِ بنیاد شهید در آذربایجان شرقی با مشارکت مردم است

فرمانده پایگاه شهیدان سجودی بیمارستان ساسان معرفی شد

پیشنهاد مشوق در هزینه خدمات فرودگاهی در تابستان توسط سازمان منطقه آزاد کیش به ایرلاین‌ها/ قول مساعد مدیران عامل شرکت هواپیمایی برای برقراری پرواز به جزیره کیش در فصل تابستان

دستگیری 5 نفر از اعضای شورای شهر سردشت

جزئیات مرگ تلخ و تکان‌ دهنده آهوی 13 ساله

کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد

حراست هر دستگاه از ماموریت و وظیفه آن دستگاه نگهبانی می‌کند

اولین نشست بررسی و تدوین برنامه عملیاتی سال 1403 در استان البرز برگزار شد

حلقه‌های اطراف سحابی حلقه

صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند

ایمن سازی 140کیلومتر از حاشیه راه های مازندران

کشف سیارکی جالب که بچه ماه است!

فیزیکدانان، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کردند

آشنایی با انواع تراکت و کاربردهای آن‌ها

ناسا یک گام به کشف حیات بیگانه در مریخ نزدیک‌تر شد

رمز داشتن یک باغ گردو تجاری با پتانسیل باردهی بالا چیست ؟

شگفتی‌آفرینی ژاپن در ماه: ماه‌نشین «اسلیم» برای سومین بار از سرمای مرگبار ماه جان به در برد

نقشه گنجی که فقط از فضا دیده می‌شود / عکس

های تاکی (HiTalki) چیست؟

چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

آیا معمای «مثلث برمودا» حل شده؟

سوزش پس از ماساژ: اثرات طبیعی یا مشکل جدی؟

کاهش درد و افزایش انرژی با طب فشاری: معرفی بهترین روش‌ها

راهنمای کامل انتخاب روغن برای ماساژ: آیا می‌دانید چه روغنی برای شما مناسب است؟

ماساژ و مدیتیشن: دو روش قدرتمند برای پاکسازی چاکراها

فواید ماساژ درمانی برای قلب + نحوه انجام آن

آشنایی با اصول و تکنیک‌های موثر ماساژ گواشا

معرفی کتاب تکه کاغذهای رنگی که به خلاقیت کودک کمک می‌کند

معرفی کتاب کودک جالب

دو خط کتاب/بیا زندگی کنیم!

بخشی از کتاب/ به هیچ‌کس اجازه نده بهت بگه نمیتونی

ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها

معنی ضرب المثل جالب "از شیر مرغ تا جان آدمیزاد"

عرضه «روایت انحراف» در کتابفروشی‌ها

«مردی از جنس مس و خاک» به چاپ چهارم رسید

بخشی از کتاب/ مبادا آه کسی را برآوری

داستانک/ پستچی

داستان دلنشین لیلی و‌ مجنون

شعری کوتاه و عاشقانه را بشنوید

شما باید عاشق درون یک فرد بشید!

اینفوگرافی/ مردم کدام کشورها بیشتر کتاب می‌ خوانند؟

داستانک/ پیرمرد فقیر

به جای تراپی و فوبیا چه بگوییم؟

عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند

دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند